ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник Міністра освіти і науки України

М.Ф. Степко

«01» жовтня 2003 р.

СТАТУТ

ВІННИЦЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИХАЙЛА КОЦЮБИНСЬКОГО


Заснований на державній формі власності і підпорядкований
Міністерству освіти і науки України




ПРИЙНЯТО
конференцією трудового колективу від «28» серпня 2003 р.



1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

1.1. Цей Статут вищого навчального закладу розроблений відповідно до чинного законодавства України і є документом, який регламентує діяльність Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського (надалі Педуніверситет), створеного Постановою Кабінету Міністрів України №22 від 4 лютого 1998 р. на базі Вінницького державного педагогічного інституту.


1.2. Місцезнаходження Педуніверситету:
21100, м. Вінниця, вул. Острозького, 32, тел. (0432) 26-52-20 (ректор); (0432) 26-51-32 (комутатор); факси (0432) 26-10-30; (0432) 26-14-55; (0432) 27-68-82 електронна пошта (E-mail) uch@vspu.vinnica.ua, vspun@sovamua.com


1.3. Основними напрямками діяльності Педуніверситету є:

1.4. Головними завданнями Педуніверситету є:

1.5. Відповідно до рішення Державної акредитаційної комісії від 09.06.1998 року за № СД-ІV 21095 про наслідки акредитації (ліцензування) Вінницький державний педагогічний університет віднесений до вищих навчальних закладів ІV рівня акредитації, має право готувати фахівців за такими освітньо-кваліфікаційними рівнями: «бакалавр», «спеціаліст», «магістр» (ліцензії АА №232755):

Напрям підготовки. Спеціальність

0101 Педагогічна освіта. 6.010102, 7.010102, 8.010102 Початкове навчання.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Математика.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Географія.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Історія.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (із зазначенням мови).

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія.

0101 Педагогічна освіта. 6.010103, 7.010103, 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія.

0401 Психологія. 6.4.1.1, 7.040101, 8.040101. Психологія.

0202 Мистецтво. 6.020207, 7.020207 Музична педагогіка та виховання.

Педуніверситет є вищим навчальним закладом педагогічного профілю, який проводить освітню діяльність, пов’язану із здобуттям вищої освіти та кваліфікації з різних напрямів педагогічної освіти, здійснює фундаментальні та прикладні наукові дослідження, є провідним науково-методичним центром, має розвинену структуру навчальних і наукових підрозділів, належний рівень кадрового і матеріально-технічного забезпечення.


1.6. Педуніверситет є юридичною особою, має відокремлене майно, може від свого імені набувати майнових і особистих немайнових прав і мати обов’язки, бути позивачем і відповідачем у суді.


1.7. Педуніверситет здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.


1.8. Структурні підрозділи Педуніверситету створюються рішенням Вченої ради відповідно до законодавства та головних завдань діяльності ВДПУ і діють на підставі положень про них, затверджених ректором.


1.9. Структурними підрозділами Педуніверситету е: інститути, факультет, кафедри, училище, аспірантура, докторантура, науково-дослідний сектор, науково-дослідні лабораторії, бібліотека, комп’ютерні і обчислювальні центри, філії, навально-консультаційні центри (пункти), санаторій-профілакторій, видавничий центр, заклади культурного, соціально-побутового та спортивного призначення, музеї, редакції вузівських газет та журналів, редколегії збірників наукових праць тощо.


1.10. Факультет є основним організаційним і навчально-науковим підрозділом, що об’єднує відповідні кафедри і лабораторії.

Факультет створюється рішенням Вченої ради Педуніверситету відповідно до чинного законодавства.


1.11. Кафедра є базовим структурним підрозділом Педуніверситету, що проводить навчально-виховну і методичну діяльність з однієї або кількох споріднених навчальних дисциплін і здійснює науково-дослідницьку діяльність за певним напрямом.

Кафедра створюється рішенням Вченої ради Педуніверситету за умови, якщо до її складу входить не менше п’яти штатних науково-педагогічних працівників, серед яких не менш ніж три мають науковий ступінь або вчене звання.


1.12. Інститут є організаційним і навчально-науковим підрозділом Педуніверситету, структура та завдання, права і обов’язки якого визначаються окремим положенням.

Інститут створюється рішенням Вченої ради Педуніверситету відповідно до чинного законодавства.


1.13. Училище Педуніверситету здійснює підготовку педагогічних фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями «молодший спеціаліст», «бакалавр».

Структура, завдання, права і обов’язки учасників навчально-виховного процесу училища визначаються Положенням про училище Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, схваленим вченою радою Педуніверситету і затвердженим ректором.


1.14. Директор бібліотеки обирається Вченою радою Педуніверситету строком на п’ять років.

2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВЛАСНИКА

2.1. Спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки, у підпорядкуванні якого знаходиться Педуніверситет, є Міністерство освіти і науки України.


2.2. Міністерство освіти і науки України (далі МОН):

3. ОБСЯГ ЦИВІЛЬНОЇ ПРАВОЗДАТНОСТІ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

3.1. Цивільна правоздатність Педуніверситету настає з моменту реєстрації цього Статуту і складається з його прав та обов’язків.

Педуніверситет є юридичною особою, права і обов’язки якої він набув відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №122 від 4 лютого 1998 року.


3.2. Педуніверситет має право:

3.3. Обов’язки Педуніверситету:

3.4. Права та обов’язки педагогічних, науково-педагогічних працівників та осіб, що навчаються у вищому навчальному закладі, визначаються відповідно до законодавчих та нормативних актів з питань вищої освіти.

Учасниками навчально-виховного процесу Педуніверситету э науково-педагогічні і педагогічні працівники, студенти, стажисти, докторанти, аспіранти, категорійні фахівці, старші лаборанти та інші працівники.

Основними посадами науково-педагогічних працівників Педуніверситету є: асистент; викладач; старший викладач; доцент; професор; директор бібліотеки; науковий працівник бібліотеки; завідуючий кафедрою; декан, проректор; ректор.

Згідно із ст. 55 Закону України «Про освіту», ст. 50 Закону України «Про вищу освіту», ст.61, ст. 62 Положення про державний вищий заклад освіти науково-педагогічні працівники мають право на:

Робочий час науково-педагогічного працівника визначається Кодексом Законів України про працю.

Час виконання навчальних, методичних, наукових, організаційних та інших трудових обов’язків у поточному навчальному році не повинен перевищувати річний робочий час.

Максимальне навчальне навантаження науково-педагогічних працівників не може перевищувати 900 годин протягом навчального року.

Види навчальних занять, що входять до навчального навантаження науково-педагогічного працівника, відповідно до його посади, фіксуються в індивідуальному плані працівника.

Науково-педагогічні працівники мають і інші права, передбачені Законодавством.

Науково-педагогічні працівники зобов’язані:

3.5. Права та обов’язки осіб, які навчаються в Педуніверситеті.

Згідно з із ст. 51 Закону України «Про освіту», ст. 54 Закону України «Про вищу освіту», ст.63 Положення про державний вищий заклад освіти, студенти та аспіранти Педуніверситету мають право на:

Крім того, студенти Педуніверситету мають право:

Згідно з із ст. 52 Закону України «Про освіту», ст. 55 Закону України «Про вищу освіту», ст.64 Положення про державний вищий заклад освіти студенти та аспіранти Педуніверситету зобов’язані:

Випускник Педуніверситету, який навчався за державним замовленням і якому присвоєно кваліфікацію фахівця з вищою освітою певного освітньо-кваліфікаційного рівня, працевлаштовується на підставі направлення на роботу відповідно до угоди, укладеної між замовником, ректором Педуніверситету та випускником. Якщо випускник навчався за кошти третьої особи, його працевлаштування здійснюється відповідно до укладеної між ними угоди.


3.6. Відповідно до рішення конференції трудового колективу Педуніверситету, науково-педагогічним працівникам можуть бути передбачені додаткові права та обов’язки, а студентам:

4. УПРАВЛIННЯ ПЕДУНIВЕРСИТЕТОМ, ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ РЕКТОРА ПЕДУНIВЕРСИТЕТУ

4.1. Управління Педуніверситетом здійснюється на основі принципів:

4.2. Автономія та самоврядування Педуніверситету реалізується відповідно до законодавства і передбачає право:

4.3. Безпосереднє управління діяльністю Педуніверситету здійснює його керівник – ректор.


4.4. Ректор Педуніверситету в межах наданих йому повноважень:

При виході на пенсію з посади ректора вищого навчального закладу ректор, який пропрацював на цій посаді не менше двох термінів підряд, може бути призначений на посаду почесного ректора (президента) Педуніверситету відповідно до порядку, встановленого Кабінету Міністрів України, із виплатою грошового утримання за рахунок навчального закладу в розмірі заробітної плати, яку він отримував перед виходом на пенсію.


4.5. У Педуніверситеті діють робочі і дорадчі органи:

Положення про робочі та дорадчі органи та їх функції затверджуються наказом ректора.


4.6. Вчена рада Педуніверситету є колегіальним органом і утворюється строком до п’яти років. Вчену раду очолює ректор, а в разі його відсутності – проректор за його вказівкою. До складу вченої ради входять за посадами проректори, декани, головний бухгалтер, керівники органів самоврядування Педуніверситету, а також виборні представники, які представляють науково-педагогічних працівників і обираються з числа завідувачів кафедр, професорів, докторів наук; виборні представники, які представляють інших працівників Педуніверситету і які працюють у ньому на постійній основі.

Не менш як 75 відсотків загальної чисельності Вченої ради мають становити науково-педагогічні працівники Педуніверситету. Виборні представники обираються до вченої ради конференцією трудового колективу за поданням структурних підрозділів, в яких вони працюють. Рішення Вченої ради Педуніверситету вводяться в дію рішеннями ректора.


4.7. Вчена рада Педуніверситету:

На підставі рішень Вченої ради Педуніверситету ректор може видавати накази, обов’язкові для виконання співробітниками, студентами, аспірантами, докторантами Педуніверситету.

Безпосереднє керівництво навчальною, методичною, науковою, виховною, соціально-економічною, господарською, кадровою діяльність Педуніверситету здійснюють проректори, що відповідають за ці ділянки роботи.

Проректори наймаються на роботу за трудовим договором (контрактом) і звільняються з роботи ректором.


4.8. Керівництво факультетом здійснює декан, який обирається вченою радою факультету та звільняється з посади відповідно до Закону України «Про вищу освіту».

Декан факультету зобов’язаний забезпечити:

Декан видає розпорядження, що стосуються діяльності факультету. Розпорядження декана є обов’язковими для виконання всіма працівниками факультету і можуть бути скасовані ректором Педуніверситету у разі, якщо вони суперечать Закону України «Про вищу освіту», Статутові Педуніверситету чи завдають шкоди інтересам навчального закладу.

Декан факультету може делегувати частину своїх повноважень своїм заступникам, які призначаються ректором за пропозицією вченої ради факультету.


4.9. У Педуніверситеті створюються вчені ради факультетів. Вчена рада факультету є колегіальним органом. Її очолює декан факультету.

До складу вченої ради факультету входять за посадами заступники декана, завідувачі кафедр, керівники органів самоврядування факультету, а також виборні представники з числа науково-педагогічних працівників: професорів, докторів наук, доцентів, кандидатів наук, та виборні представники інших категорій працівників факультету, що працюють у ньому на постійній основі.

Не менш як 75 відсотків загальної кількості складу вченої ради факультету мають становити науково-педагогічні працівники факультету.

Виборні представники обираються конференцією трудового колективу факультету за поданням завідувачів кафедр, на яких вони працюють.

Вчена рада факультету:

4.10. У Педуніверситеті за погодженням з Міністерством освіти і науки України може бути створена Наглядова рада.

Наглядова рада розглядає шляхи перспективного розвитку вищого навчального закладу, надає допомогу його керівництву в реалізації державної політики у галузі вищої освіти і науки, здійснює громадський контроль за діяльність керівництва вищого навчального закладу, забезпечує ефективну взаємодію вищого навчального закладу з органами державного управління, науковою громадськістю. суспільно-політичними та комерційними організаціями в інтересах розвитку вищої освіти.

Термін повноваження Наглядової ради становить не менше, ніж три роки, але не більше, ніж п’ять років.


4.11. Керівництво кафедрою здійснює завідувач кафедри, який обирається радою університету строком на п’ять років, з яким може укладатись контракт.

Посаду завідувача кафедри може обіймати особа, яка має вчене звання професора, доцента або науковий ступінь доктора чи кандидата наук. Завідувач кафедри зобов’язаний забезпечити:

4.12. Керівництво діяльністю училища здійснює директор, який підзвітний ректору Педуніверситету.

Директор обирається зборами трудового колективу училища і за їх рекомендацією призначається на посаду ректором Педуніверситету. Звільняється з роботи ректором Педуніверситету відповідно до законодавства.

Структура, завдання, права і обов’язки учасників навчально-виховного процесу училища визначаються Положенням про училище Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, схваленим вченою радою Педуніверситету і затвердженим ректором.

5. ОРГАНИ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

5.1. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування Педуніверситету є конференція трудового колективу. Серед її учасників повинні бути представники всіх груп працівників Педуніверситету. Не менше 75 відсотків загальної чисельності конференції повинні становити науково-педагогічні і педагогічні працівники Педуніверситету. Делегати конференції обираються таємним голосуванням на зборах колективів структурних підрозділів. Конференція скликається не рідше, ніж один раз на рік. Термін повноважень конференції – 5 років. На місце вибулих членів конференції можуть обиратися нові представники трудових колективів.


5.2. Конференція трудового колективу:

5.3. Органом громадського самоврядування факультету є конференція трудового колективу факультету. У числі делегатів конференції повинні бути представлені всі групи працівників факультету. Не менш як 75 відсотків загальної чисельності делегатів конференції повинні становити педагогічні або науково-педагогічні працівники факультету.

Конференція скликається не рідше ніж один раз на рік. Термін повноважень конференції – 5 років. На місце вибулих членів конференції можуть обиратися нові представники трудових колективів кафедр.


5.4. Конференція трудового колективу факультету:

5.5. В Педуніверситеті створюються і діють органи студентського самоврядування на рівні академічної групи, факультету, курсу, спеціальності, гуртожитку, студентського містечка.

Студентське самоврядування в Педуніверситеті діє у формі рад, як створюються в академічних групах, на курсах, факультетах, в гуртожитку, в Педуніверситеті.

Рішення органів студентського самоврядування Педуніверситету мають дорадчий характер.


5.6. Вищим органом студентського самоврядування Педуніверситету є конференція студентів. Делегати конференції обираються на зборах студентів факультетів відкритим голосуванням. Конференція скликається не рідше одного разу на рік. Термін повноважень конференції – два роки.

Конференція студентів Педуніверситету виконує такі функції:

5.7. Основними завданнями рад студентського самоврядування в Педуніверситеті є:

6. МАЙНО ТА КОШТИ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

6.1. За Педуніверситетом з метою забезпечення діяльності, передбаченої цим Статутом закріпляються на правах оперативного управління будівлі, споруди, майнові комплекси, а також інше необхідне майно.


6.2. Майно, що знаходиться у державній або комунальній власності та передане в оперативне управління, не підлягає вилученню або передачі будь-яким підприємствам, установам, організаціям, крім випадків, передбачених законодавством.


6.3. Майно Педуніверситету, що забезпечує його статутну діяльність, не може бути предметом застави.


6.4. Фінансування Педуніверситету здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.

Педуніверситет не є прибутковою організацією.


6.5. В Педуніверситеті створюються:

6.6. Оплата праці у Педуніверситеті здійснюється згідно з Кодексом законів про працю України, законом України «Про освіту», за схемами посадових окладів і тарифними ставками, що встановлюються Кабінетом міністрів України, та договорами.


6.7. Форми і системи оплати праці, умови і показники преміювання працівників вищого навчального закладу, порядок встановлення надбавок за високі досягнення у праці або на період виконання особливо важливих робіт, а також порядок встановлення і скасування підвищення посадових окладів, стипендій, доплат для працівників з суміщення посад, розширення зон обслуговування, виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників, визначається окремим Положенням, яке затверджує ректор.


6.8. Кошти, матеріальні цінності та нематеріальні активи, що надходять безкоштовно у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних і фізичних осіб, у тому числі нерезидентів, університету для здійснення освітньої, наукової, виховної, оздоровчої, спортивної, культурної діяльності не вважаються прибутком і не оподатковуються.


6.9. Стипендіальний фонд Педуніверситету використовується згідно з державними нормативними актами і Положеннями про призначення стипендій, які затверджує ректор.


6.10. З коштів спеціального фонду в Педуніверситеті створюється фонд на преміювання, стимулювання творчої праці та надання матеріальної допомоги за окремим Положенням, яке затверджує ректор.

7. ПОРЯДОК ЗВІТНОСТІ, КОНТРОЛЮ ЗА ЗДІЙСНЕННЯМ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

7.1. Педуніверситет, відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Указу Президента України «Про Державне казначейство України» та інших нормативно-правових актів складає затверджені форми місячної, квартальної та річної звітності та подає їх до Міністерства освіти і науки України, у підпорядкуванні якого він перебуває, органів Державного казначейства України, Державної податкової служби, Державного комітету статистики, Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування.


7.2. Педуніверситет самостійно здійснює оперативний, бухгалтерський та фінансовий облік своєї роботи, веде статистичну звітність згідно з установленими нормами, подає її в установленому порядку до органів, яким законодавством України надано право контролю за відповідними напрямами діяльності.


7.3. Ректор та головний бухгалтер вищого навчального закладу несуть персональну відповідальність за достовірність бухгалтерської та статистичної звітності.


7.4. Аудит діяльності вищого навчального закладу здійснюється згідно з чинним законодавством.

8. КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

8.1. Освітня діяльність Педуніверситету ґрунтується на концептуальних засадах національної Доктрини розвитку освіти, Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Державної національної програми «Освіта» («Україна ХХІ століття»).


8.2. Цілі освітньої діяльності:

Стратегічною метою є подальший розвиток Педуніверситету як провідного регіонального навчального, наукового, культурного та методичного центру системи педагогічної освіти в Україні, що забезпечує:

8.3. Освітня діяльність базується на принципах:

8.4. Цільова програма освітньої діяльності Педуніверситету та засоби її реалізації.


8.4.1. Навчальна робота.

Головна мета навчального процесу – створення умов для розвитку кожного студента як громадянина України, здатного навчатися і навчати впродовж життя. створювати і розвивати цінності громадського суспільства. Структура вищої педагогічної університетської освіти буде характеризуватися різноманітністю і повнотою представлених у Педуніверситеті рівнів і форм вищої освіти. аспірантури, докторантури, підвищення кваліфікації перепідготовки кадрів, довузівської підготовки, тобто всіх ланок неперервної освіти. При цьому зберігається альтернативність, гнучкість, взаємодоповнення, завершеність і послідовність відповідних рівнів і ланок цієї системи.

Зміст вищої педагогічної університетської освіти відповідає вимогам державних стандартів і вирізняється фундаментальністю спеціальної підготовки, універсальністю і гуманітарною спрямованістю загальноосвітніх дисциплін, базовістю психолого-педагогічного циклу предметів, орієнтацією на впровадження у навчальний процес досягнень науки і практики.

У Педуніверситеті здійснюються заходи щодо внутрішньої модернізації і структурної перебудови системи підготовки педагогічних кадрів. Особлива увага при цьому приділяється якості освіти, особистісній зорієнтованості навчального процесу, його інформатизації. універсальності підготовки випускника, його адаптованості до ринку праці. З метою повної реалізації здібностей та нахилів студентів, їх конкурентноздатності на ринку праці та працевлаштування. розвивати існуючі та створювати нові спеціальності. в тому числі і не педагогічного профілю, різноманітні курси.

Позитивні тенденції у здійсненні освітньої діяльності передбачають:

8.4.2. Наукова робота.

Наукова і науково-технічна діяльність учасників навчально-виховного процесу розглядається в Педуніверситеті як важлива умова забезпечення високого рівня підготовки майбутніх фахівців. Поєднання освіти і науки забезпечує фундаменталізацію освіти, залучення до наукової діяльності обдарованої студентської молоді, забезпечує якість освіти відповідно до новітніх досягнень науки, культури і соціальної практики.

Наукова та науково-технічна діяльність учасників навчально-виховного процесу в Педуніверситеті регулюється Законом України «Про наукову і науково-технічну діяльність», положеннями про науково-дослідний сектор, аспірантуру та докторантуру, науково-дослідні лабораторії, центри тощо.

Перспективи розширення наукових досліджень Педуніверситет пов’язує із:

8.4.3. Виховна робота.

У Педуніверситеті розроблена і діє чітка система виховної роботи, яка реалізується через вчену раду, ректорат, факультети, кафедри, академічні групи, студентське самоврядування. Їх діяльність спрямована на виховання високоосвічених спеціалістів з високою загальною, політичною, правовою, професійною, моральною, художньо-естетичною, фізичною, екологічною, соціально-психологічною культурою.

Реалізація основних завдань і принципів виховного процесу серед студентської молоді здійснюється у певних пріоритетних напрямках, а саме:

8.4.4. Кадрова політика.

Університетський рівень вищої педагогічної освіти забезпечується висококваліфікованим штатом професорів, доцентів і викладачів.

Робота над підвищенням кваліфікації кадрів та якісним удосконаленням професорсько-викладацького корпусу Педуніверситету, приведення у відповідність кадрового забезпечення та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників є важливим напрямком діяльності всіх підрозділів Педуніверситету.

Поліпшення якісного складу науково-педагогічних кадрів планується досягти шляхом збільшення кількості захищених докторських і кандидатських дисертацій. підвищення ефективності роботи аспірантури і докторантури, підтримкою перспективних науковців, конкурсного відбору на посади науково-педагогічних працівників, запрошення для роботи в Педуніверситеті відомих науковців.


8.4.5. Міжнародні зв’язки.

Необхідною умовою забезпечення високого рівня педагогічної освіти в Педуніверситеті є участь викладачів і студентів у системі міжнародного співробітництва у сфері освіти і культури.

Педуніверситет має широкі міжнародні контакти. Ряд викладачів пройшли стажування за кордоном у провідних вищих навчальних закладах. Викладачі Педуніверситету є членами міжнародних наукових товариств, асоціацій, постійно виборюють престижні гранти, беруть участь у різноманітних міжнародних організаціях, програмах, проектах.

Моніторинг та використання зарубіжного досвіду в Педуніверситеті здійснюється через:

8.4.6. Матеріальна база.

Навчально-матеріальна база Педуніверситету включає: 3 навчальних корпуси, 52 спеціалізованих аудиторії, 62 навчальних кабінети, 41 навчальну лабораторію, 12 комп’ютерних класів, Інтернет-клас, лабораторію фотоофсетного друку, 5 спортивних зал, 5 гуртожитків та 3000 місць, бібліотеку з книгофондом понад 500 тисяч примірників, актову залу на 600 місць, здоровпункт, заклади громадського харчування, спортивні майданчики, молодіжний центр. Крім того, функціонують українознавчий центр, музей історії навчального закладу, 5 народних художніх колективів. санаторій-профілакторій «Педагог», спортивний клуб, видається газета «Педагог» тощо.

Невідкладною залишається потреба в оновленні навчально-технічного обладнання, лабораторій, майстерень, ремонті і належному оснащенні аудиторій і кабінетів, благоустрої території Педуніверситету, збільшенні кількості персональних комп’ютерів, додаткових і периферійних пристроїв. Планується створення потужного комп’ютерного центру, редакційно-видавничого центру, відкриття студентських кав’ярень, Інтернет-кафе тощо.


8.5. Концепція освітньої діяльності доповнюється та деталізується концепціями освітньої діяльності факультетів, кафедр, інших підрозділів Педуніверситету.

9. ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

9.1. Зміни та доповнення до статуту Педуніверситету вносяться конференцією трудового колективу Педуніверситету за поданням вченої ради.


9.2. Зміни та доповнення до Статуту затверджуються в тому ж порядку, що і сам Статут.

10. ПОРЯДОК РЕОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЛІКВІДАЦІЇ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

10.1. Ліквідація та реорганізація (злиття, приєднання, поділ, перетворення) Педуніверситету здійснюється згідно із законодавством України.


10.2. Ліквідація Педуніверситету здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється Міністерством освіти і науки України. До складу ліквідаційної комісії входять представники органу упавлінням майном та Педуніверситету. Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторам визначає орган Міністерство освіти і науки України.


10.3. З моменту призначення ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління Педуніверситетом. Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс Педуніверситету і подає його Міністерству освіти і науки України.

Кредиторів та інших юридичних осіб, які перебувають у договірних відносинах з Педуніверситетом, що ліквідується, повідомлять про його ліквідацію у письмовій формі.


10.4. Під час ліквідації та реорганізації Педуніверситету працівникам, яких звільнили, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

11. ПОРЯДОК ЗАПОРВАДЖЕННЯ СТАТУТУ ПЕДУНІВЕРСИТЕТУ

11.1. Цей Статут вступає в силу з моменту його реєстрації відповідно до законодавства України.




ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник Міністра освіти і науки України

М.Ф. Степко

«20» липня 2005 р.

Додаток

до Статуту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського



Доповнити розділ 1: „Загальна частина", пункт 1.9.;

Розділ 8 „Концепція освітньої діяльності педуніверситету", пункт 8.4.6. має право, наступним підпунктом: - здійснювати медичну практику.




ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник Міністра освіти і науки, молоді ті спорту України

Є.М. Суліма

«18» липня 2011 р. № 820

ЗМІНИ ДО СТАТУТУ

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

(ці зміни є невід'ємною частиною Статуту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 28.08.2003 p., та зареєстрованого 01.10.2003 р. за №150)
ЄДРПОУ 02125094

Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року №410. та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців» до Статуту Вінницького державного Педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського внести зміни:

У тексті Статуту слова «Міністерство освіти і науки України» замінити словами «Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України» у відповідних відмінках.

Прийнято
Конференцією трудового колективу
Протокол № 3 від 30.06.2011 р.





ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник Міністра освіти і науки України

Є.М. Суліма

«01» червня 2013 р. № 667

ЗМІНИ ДО СТАТУТУ

Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

(ці зміни є невід'ємною частиною Статуту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, затвердженого Міністерством освіти і науки України від 28.08.2003 p., та зареєстрованого 01.10.2003 р. за №150)
ЄДРПОУ 02125094

Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Указом Президента України від 25 квітня 2013 року №240/2013, та Закону України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців» до Статуту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського внести зміни:

У тексті Статуту слова «Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України» замінити словами «Міністерство освіти і науки України» у відповідних відмінках.


Відповідно до статті 28 Закону України «Про вищу освіту», Постанов Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2006 року №1719 «Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра» та від 27 серпня 2010 року №787 «Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра», та у зв'язку з періодичним оновленням ліцензій та сертифікатів про акредитацію, до Статуту Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського внести зміни:

Абзац перший пункту 1.5 викласти у такій редакції «Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського як вищий навчальний заклад IV рівня акредитації, має право готувати фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра на підставі отриманих ліцензій для провадження діяльності з надання освітніх послуг та сертифікатів про акредитацію відповідно до рішень Акредитаційної комісії і наказів Міністерства освіті науки України».


Прийнято
Конференцією трудового колективу
Протокол № 3 від 16.05.2013 р.